L'Orbea Mustang és la bicicleta que m'ha acompanyat en els darrers 15 o 20 anys. En multitud de sortides, pujades, baixades, sobre l'asfalt, sobre la sorra, enmig del fang, pujant muntanyes, sota la pluja. Sempre hem pogut vèncer tots els elements.
Al llarg del temps, com és normal, ha anat perdent peces i s'han canviat per unes altres. Encara recordo un matí d'hivern com pujant a Reixac vaig perdre part dels pedals. Una part que mai més li vaig posar.... funcionava igual!!
Un parell de rodes i de llantes també van haver de ser canviades, sobretot una roda després de la mítica excursió al Pont Quebradiç, als peus del Pedraforca, on les baixades terribles (i despres pujades) feien que explotessim al màxim les prestacions de les bicis. El canvi de llanta li donava un aspecte curiós i millorava el seu rendiment, perque no eren de la mateixa amplada. La roda davantera era més prima que la trasera.
La darrera part en ser canviada va ser el canvi, sobretot per que va petar als darrers metres de la sortida a la bassa de la "x", a Tortellà, que veieu a la foto.
Al llarg del temps, com és normal, ha anat perdent peces i s'han canviat per unes altres. Encara recordo un matí d'hivern com pujant a Reixac vaig perdre part dels pedals. Una part que mai més li vaig posar.... funcionava igual!!
Un parell de rodes i de llantes també van haver de ser canviades, sobretot una roda després de la mítica excursió al Pont Quebradiç, als peus del Pedraforca, on les baixades terribles (i despres pujades) feien que explotessim al màxim les prestacions de les bicis. El canvi de llanta li donava un aspecte curiós i millorava el seu rendiment, perque no eren de la mateixa amplada. La roda davantera era més prima que la trasera.
La darrera part en ser canviada va ser el canvi, sobretot per que va petar als darrers metres de la sortida a la bassa de la "x", a Tortellà, que veieu a la foto.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home