Wednesday, August 02, 2006

Però quan va adquirir la categoria de MÍTICA??
La io ha estat sempre insistint en que em calia un canvi de bici (bé, la Hugui també ha insistit bastant!!).
De manera que per Reis passats vaig fer un intent de trobar una bici que pogués sustituir la ORBEA MUSTANG. Vaig provar a diferents tendes especialitzades. No trobava exactament el que volia enlloc. Fins que en una d'elles, xerrant xerrant amb el noi que em volia convèncer de les qualitats d'una bici, em va preguntar.... (poseu la música de violins en marxa)
-Però tú quina bici portes ara???
- Bé, una molt antiga....
- D'acord però .... saps el model??
- Evidentment, es tracta d'una orbea mustang .....de fa 15 anys..... (amb la boca petita)
- UNA ORBEA MUSTANG!!! TU TENS UNA MÍTICA ORBEA MUSTANG!!!!
RECORDO Q EL MEU TIET EN TENIA UNA!!

Evidentment no vaig comprar-ne cap i encara soc ben rebut en aquella botiga, i el noi el tinc present en les meves oracions. La io precisament NO.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home